.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

Sevdiklerinize Gönderebileceğiniz 30 Doğum Günü Mesajı




Bu yazımda doğum günlerinde sevdiklerinin doğum gününü kutlarken kelimeleri bir araya getirmekte zorlanıp internette arama yapıp sevdiklerine yazmak isteyen sevgili okuyucularım için birkaç güzel doğum günü mesajı hazırlamak istedim. Sevgimizi göstermeye çalıştığımız ama zorlandığımız anlar olabiliyor. Belki dokunsal olarak sevgimizi belli ediyor olabilir ama kelimelere duygularımızı dökmekten zorlanıyor olabiliriz. Bu yazıda sizler için sevdiğiniz insanlar için kullanabileceğiniz birkaç mesaj kalıpları hazırlamak istedim. Siz de bu mesajlardan kendinize uyanları, ya da bu kalıpları sevdiklerinize uyarlayarak kullanabilirsiniz. Maksat fikir olsun. Umarım severek kullanırsınız. :)

*Dilerim, adına ömür denilen, "Defne" yaprağı gibi kırılgan olan şu günlerimizi her zaman "Derin" kahkahaların aydınlatsın! Her zaman hayatımda ol. Seni seviyorum.

*Bazı sabahlara uyanmak daha anlamlı.. Seninle yan yana uyandığımız günleri, "hadi çay koy içelim🍵" demelerini, bana hazırladığın kahvaltıları, yaptığın pastaları, kahve sohbetlerimizi,  bütün yolların sana çıkmasını, o yolların sonunda senin kollarının arasında dinlenmeyi çok çok çok özledim.. Doğum günün kutlu olsun.




*Sen benim evimsin. Senin elinden tuttuğumda güvende, koynunda uyuduğumda evimde hissediyorum. Benim evim senin yüreğin, doğum günün kutlu olsun. İyi ki varsın.

*Bazı insanlar vardır, gördüğünde hayatına dokunacağını hissedersin. Sımsıcak akar yüreğine. Gülüşü ile aydınlatır seni.. Dostluğu ile sarar, sarmalar. Sen benim hayatımı saran gül kokusu, ruhuma dokunan perisin. Güller dolu yolun olsun, kendin gibi etrafta sihirler saçan, seni koruyup kollayan melekler olsun hayatında. İyi ki doğmuşsun, iyi ki varsın. Seni seviyorum, huzurlu, mutlu, aşk dolu yaşaman dileğiyle, sonsuza kadar!

*Sen benim en kıymetlimsin. İkinci annem, ablam, yoldaşım, sırdaşım, yakın arkadaşımsın. Seni severek öldürebilirim <3

*Her yüzüne baktığımda, aklıma gelen dize: "Öyle güzelsin ki!!! Kuş koysunlar yoluna. " Keşke özlemin dili olsaydı. Seni çok özledim. Doğum günün kutlu olsun canım.

*Sana sarılmak... Hayatı kucaklamak gibi… Doğum günün kutlu olsun sevgilim.

*Bir insanın en büyük hediyesi Allah'ın hediyesi olan ailesidir. Benim en büyük varlığım sizsiniz. Her şeye sahibim, sonsuz şükran. İyi ki doğdun canım babam.

*Bir insanın size kardeş olması için kan bağına ihtiyaç yoktur. Sen benim kendi seçtiğim kardeşimsin. Beraber gülüp ağladığım, kötüyüm dediğimde koşarak gelen, beni ağzım ayrılana kadar güldüren, yanında çocuklaştığım, çocuk kaldığım, çocukluk arkadaşım!  Hayat yeni yaşlarımızda ne tür zorluklar sunarsa sunsun, her zaman birlik olup göğüsleyeceğimize, her daim kardeşin olmaya devam edeceğime söz veriyorum. Hayata her ne kadar farklı yönlerden basakta, her zaman yan yana olmaya devam edeceğiz. Nice güzel yaşlara, iyi ki doğdun canim kardeşim!




*"Şükür, dosta götüren rehberdir." Az laf, çok şükür. Doğum günün kutlu olsun canım benim.

*Teyze, anne gibi ama daha cool… Doğum günün kutlu olsun teyzecim.

*Seninle baş başa verince her şey daha güzel, daha derin, daha anlamlı Çok özledim… iyi ki varsın bebeğim.

*Canim kardeşim, gönül isterdi ki bu yaşında da yanında olmak.. Nice güzel senelere sevdiklerinle… Güzel yaşların güzel geleceğin olsun.

*Ömrümde tanıdığım en güzel kalbi olan kadın… Her zaman bana elini uzatan, her zaman iyi olmamı isteyen…Seni O kadar çok seviyorum ki, her zaman iyi ol...  Her zaman birlikte olalım, Seni çok ama çok seviyorum…

*Sen benim en kıymetlimsin. Ayağına taş değmesin. Canım, iyi ki benimsin. Doğum günün kutlu olsun.

*Dünyaya yine gelsem, yine senin olmak isterdim. iyi ki doğdun. Neyi seviyorsan seni bulsun. Kötü insanlar senden hep uzak olsun. Hep aşkla bak, aşkla kal.

*Yeni yaşında birbirimizden ayrı olsak da, bir dahaki yaşında birlikte olmak ümidi ile üfle mumlarını . Nice güzel yaşların olsun.. Seni seviyorum.

*Siyah beyaz hayatimin, en benzeyen yanısın. Aynı candan, aynı kandan olup üzüntüsü ile kahrolduğum sevinci ile havalara uçtuğumsun.. Çok kavga ettik; bebek kavgası, kıyafet kavgası, ergenlik kavgası ama bürgünden fazla sürmedi küslüğümüz.. Şimdi de bir hayat kavgası var ki önümüzde, her daim el ele, birbirimizin kıymetini daha çok anladığımız her gün. Ve senin gibi bir ablam, annem olduğu için şanslıyım. Belki annemden bile daha çok kızdın yaptığım hatalara, çok sevindin mutluluklarıma. Hayat siyah beyaz olmaya devam ettikçe, ışığım olmaya devam edeceğine eminim. Çünkü sen benim ikinci annem ben senin ilk çocuğunum. Seni seviyorum melek ablam..




*Yaşanan boğazdaki yumru hissini tek bir kelime ile ifade edebilirim.. "Özledim.." Doğum günün kutlu olsun aşkım.

*Dünüm, bugünüm, yarınım, şansım.. iyi ki doğdun.

*Güzel dostum.. Güzel kalplim... Yeni yaşının sana güzel şeyler getirmesini diliyorum. Tüm güzellikler seni bulsun. Kalbin gibi güzel, dostluğun kadar sıcacık yılların olsun. Her zaman gül, her zaman mutlu ol.

*Senin varlığın bana en büyük hediyedir.. Uçup giden balonlar gibi sonsuza ulaşsın aşkımız. Iyi ki varsın.

*Hep bir erkek kardeşim olsa nasil olurdu, nasil hissederdim merak ederdim. Seni tanıdığımdan beri bu sorunun cevabını çoktan buldum. Canim kardeşim, iyi ki doğdun, iyi ki varsın.

*Bu ayrı geçirdiğimiz son doğum günü olsun. Bol saglik dolu, mutluluk ve huzur dolu…Bu sene çokça bahar getirsin, yeni yaşın kutlu olsun..

*Seninle paylaştığım her an güzel.. Iyi ki doğdun ..

*Büyüyüşüne şahit olmak, büyük mutluluğumuz. İyi ki varsın ablacım.




*Canım babam, sen ailemizin direği, bizi bir arada tutan en büyük nedensin. Bizi aile yapan, bizi biz yapan sensin. Sevginle inşa ettin, sevginle büyüttün, sevmeyi hem de hesapsız, çıkarsız, karşılıksız sevmeyi öğrettin insanları. Ve en önemlisi merhametli olmanın dünyanın en önemli şeyi olduğunu. Kalbinin merhameti kadar güzel olsun ömrün babacım. Doğum günün kutlu olsun.

*Kız çocukları için babaları ilk aşkıdır. Bu yadsınamaz bir gerçek. Ama sen benim hem ilk aşkım, hem babam, hem arkadaşım, hem dert ortağım oldun. Bunun yanı sıra hem sevginle iyileştiren bir doktor, hem hayata iyi yönden bakmamı anlatan psikolog, hem vicdanıma adalet koyan hakim, olaylara on yargı ile yaklaşmamamı söyleyen savcı, yaralarıma pansuman yapan hemşir, küçük hesapların ilahi defterde bir işe yaramayacağını anlatan muhasebeci ve en önemlisi tüm yaratılanlara şefkatle muamele etmesini öğreten öğretmensin. "Ben babamın yuvarlandığı çığ altında kaldım" diyen bir kız çocuğuydu Nilgün Marmara. Sen bizi hiçbir çığın altında bırakmadın. Kolladın, korudun, sahip çıktın. Bizi hiçbir çığın altında bırakmadığın için, her daim bize kol kanat gerdiğin için, nefes aldığım her an iyi ki senin kızınım dediğim için... İyi ki vardın, iyi ki varsın. Doğum günün kutlu olsun.

*Canımın içi, annem... Melek kalpli, doğru sözlüm. Güzelliğinle girdiğin kalpte etkileyici, karakterinle girdiğin kalpte samimi, olgun davranışlarınla girdiğin kalpte kalıcı oldun her zaman, herkesin hayatında. Güler yüzlü oldun ama ikiyüzlü olmadın. Sevgi dolu oldun ama nefret dolu olmadın. Kırgın oldun ama kırıcı olmadın. Üzgün oldun ama Kızgın olmadın. İçine atan oldun ama yüze vuran olmadın. Saygılı oldun ama sınırları aşan olmadın. Haksızlığa uğradın ama zalim olan olmadın. Anne oldun, abla oldun, kardeş oldun, sevgili oldun, eş oldun... Herkesin hayatında bir şey oldun. Bir puzzle'in son parçası gibi adeta tamamlayıcı oldun, eksilten olmadın. Hayatındaki herkes adına; sana teşekkür ederim. En çok da kendi adıma. Sen benim diğer parçam, kanadım, kolumsun. Bana anne, bana abla, bana sırdaş, bana derttaş oldun. İyi ki varsın, iyi ki doğdun. YURUDUGUN YOL HEP GÜL OLSUN

*Nice senelere güzelliğim. Evreni gülüşünle aydınlatmaya devam et. Gülüşüne hayranım. İyi ki doğdun ve ben gülüşünü her gün görebildiğim için çok şanslıyım.

 


Sevdiklerinize Gönderebileceğiniz 30 Doğum Günü Mesajı Sevdiklerinize Gönderebileceğiniz 30 Doğum Günü Mesajı Reviewed by ozgun bilge on Aralık 26, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.