.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

Günlük Makyajımda Hangi Ürünleri Kullanıyorum? Günlük Makyaj İçin Ufak Öneriler...

 


Günlük makyajımızda hem sade hem de güzel görünmek tüm kadınların arzusu. Ben bu makalemde bir kadın blogger olarak belki günlük rutuninizde yardım alabileceğiniz hem uygun fiyatlı hem de kullanışlı birkaç günlük makyaj kurtarıcıları olan, severek kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmak istedim. Normalde böyle yazılar çok fazla yazmam ama etrafımdaki insanlar kullandığım malzemelerin neler olduğunu sordukları için sizlerle en sevdiğim ürünleri paylaşmak istedim.



İşte en sevdiğim ürünler:.. Kullanıcı deneyimlerim...




 

Favori Fondötenim: Wet n Wild Photo Focus Foundation Fondöten

 

Bu fondötenden önce farmasinin high performance fondötenin en koyusunu kullanıyordum. Ofiste bir arkadaşın bu fondöteni alması ve renginin ona çok koyu gelmesi sonucunda bana vermesi ile tanıştım bu fondötenle yani Wet n Wild’in Photo Focus Foundation Fondöten’i ile. O gün bugündür kullandığım tek fondöten oldu kendisi. Oldukça memnunum. Yüzümde fondöten varmış gibi görünmüyor. Aşırı derecede doğal duran bir yapısı var.  Ben esmer olduğum için Desert Beige’yi kullanıyorum.




 

Favori Rimelim: Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara

Bir çok firmanin bir çok rimelini denedim en büyük markalardan tutun uygun fiyatlılara kadar. Ama bu rimelin verdiği hacmi daha fazla para verdiğim rimellerde dahi bulamadım. Kirpiklerim uzun olduğu için daha gösterişli durmasını sağlayan bu rimeli denemenizi öneririm. Ben crazy volume adındaki pembe kaplı rimeli kullanıyorum.

 


Favori Rujlarım: Maybelline Super Stay Matte Ink Liquid Lipstick

Günlük olarak kullanacağınız kalıcı rujlar istiyorsanız bu rujlar tam size göre. Sabah sürün akşama kadar idare edebiliyor. Su için, yemek yiyin çok fazla silinmiyor. Ben bu rujların kalıcılığını çok seviyorum. Bu nedenle de tercihimi ruj olarak bu seriden yana kullanıyorum. Bütün renkleri tamamladığınızda inanın uzun bir süre yeni ruj alma ihtiyacı hissetmeyeceksiniz.




 

Favori eyelinerim: Maybelline New York Hyper Easy Likit Eyeliner

Bu eyelineri ablam sayesinde keşfettim.Onda kaldığım bir gün kullandım ve kalıcılığını çok beğendiğim bir ürün oldu. Daha sonrasında macera arayarak L'Oréal Paris’in Superliner Black Lacquer Waterproof Eyelinerini denemek istedim. Eve shop mağazası çalışanı önermişti fakat hiç beğenmedim. Pişmanlıklarımdan biri oldu resmen.  Kesinlikle Maybelline New York Hyper Easy Likit Eyeliner daha iyisi ve daha uygun fiyatlısı.

 


Bronzer: Farmasi Terracotta Bronz Pudra

En beğendiğim bronzer farmasi’ye ait. Gerçekten severek kullandığım bir ürün. Farmasi’nin en sevdiğim ürünü olabilir kendisi.

 


Kullandığım far paletleri Ruby Rosemarkasına ait, göz kalemi farmasinin bir göz kalemi, krem yerine hindistancevizi yağı kullanıyorum yüzüme ya da kendi yetiştirdiğim aleoveraların jelini, vücut kremi olarak oriflame ait olan amber elexir vücut kremi, en sevdiğim koltuk altık rolonu 8x4, parfümler ise Oriflame’den elvie, Yvresrocher’den eau fraiche the vert yeşil çay EF, Victoria’s Secret Bombshell…






 

 

 

Günlük Makyajımda Hangi Ürünleri Kullanıyorum? Günlük Makyaj İçin Ufak Öneriler... Günlük Makyajımda Hangi Ürünleri Kullanıyorum? Günlük Makyaj İçin Ufak Öneriler... Reviewed by ozgun bilge on Aralık 22, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.