.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

Evlenecek Çiftlere 50 Türkçe İlk Dans Şarkısı

 


Merhaba bloğumu ziyaret eden sevgili okurum. Şuan bu makaleyi ziyaret ediyorsan eğer mutlu bir yuva kurmana az kalmış demektir. Çünkü bu makalede senin için ilk dans şarkın ne olabilir, kendimce yardımcı olmaya çalışacağım. Kuracağın yuvada her daim mutlu olmanı temenni ederken, ilk dans şarkın olabilecek güzel şarkıları izninle sıralamaya başlayacağım.


İşte İlk Dans Müziği Yapabileceğin  Türkçe 50 şarkı Önerisi

1.       Yalın- En Mükemmel Misafirim

Özellikle İki senelik bir emek neticesinde bu yuvayı kurmayı düşündüysen tam da bu şarkı sana göre olabilir. Eş adayında hafif hareketli bir şarkıda dans etmek istiyorsan yalından en mükemmel misafirim senin için güzel bir seçenek olabilir. Dinlemende fayda var derim. “2 sene olmuş, dört yanımız kalpler çikolatalar…” diyorsan bu şarkı tam senlik.

2.       Kürşat Zengin Kalp Yolu

Eşinizle çıktığınız bu yolda biz de sizlere hayırlısını dilerken siz de dans ederken hayırlısını dilemek istiyorsanız Kürşat Zengin’den Kalp Yolu sizin için gibi. Zira şarkıda “her gün ellerimi göğe açıp seninle hayırlısını diliyorum” gibi güzel bir cümle eşlik ediyor. Güzel temenni ve isteklerle devam eden bu şarkıda dans için güzel Türkçe şarkılardan biri.

3.       Selim Güngören- Bir Ömürlüğüm

Aslında biraz ayrılık şarkısı olsa da şarkı içindeki sözler dolayısı ile güzel bir dans olma ihtimali yüksek bir şarkı. Aynı şarkıyı Buray’dan da dinlemeniz münkün ama sanırım dans için Selim Güngören versiyonu daha uygun gibi. Siz de sevdiğiniz için altın surlu saraylardan, cennet gibi mekanlardan vazgeçebiliyorsanız bu şarkıyı dans şarkısı olarak seçebilirsiniz.




4.       Cem Belevi- Yollarım Olsa

Hem sözleri ile hem de ritmi ile tam bir ilk dans için uygun olan bu şarkı çokta popüler olmaması dolayısı ile güzel bir seçim olabilir. “Tattığım günden beri sevgini her bir anım senle doluyor " sözleri ile eşinizin gözüne bakarak, gülüşüne değişmem dünyaları diyebilirsiniz…

5.       Keremcem- Birlikte

Sanırım birgün evlensem seçimim bu şarkı olurdu. Sevdiğim insanın gözünün içine baka baka bu şarkıyı söylemek isterdim. Bu yüzden bu şarkıyı pekte kimse ile paylaşmam ama seninle paylaşmaktan sakınca görmüyorum sevgili okur. Çünkü evlilik işleri bir hayli uzak görünüyor bana. En iyisi sen mutlu gününde bu müthiş sözleri olan bu şarkıyı ilk dans için kullan :)

6.       Bahadır Sağlam- Sevgilim

Yine sözleri ile güzel bir şarkı olan ve Bahadır Sağlamın o güzel ses tonu ile ilk dans şarkısı yapabileceğiniz güzel şarkı. Tek problem biraz kısa olması olabilir. Dans şarkısı yerine giriş müziği olarak da seçebilirsiniz.

7.       Sezen Aksu- Kutlama

Bahar tadında bir şarkı istiyorsanız tam size göre bir şarkı. Hem içindeki mevcut sözler hem de müziğin bahar tadında olması ile bahsettiğim şarkıların içinde en ideal dans şarkısı Sezen Aksu’dan Kutlama. Memleketten, kirazdan, asmadan, nergisten, bahardan ve sevgiliden bahseden bu şarkı ile ilk dansınız muhteşem olabilir.

8.       Nilüfer- Taa Uzak Yollardan

Ben tam bir klasikçiyim diyorsanız bu şarkı da tam sizin seveceğiniz tarzdan. Hem eski tınılar, hem derin sözler… Dans müziği için oldukça güzel bir şarkı olan bu şarkıda Nilüfer’in sesi ile duygulu bir ilk dans yapabilirsiniz… Haykırıp göklere, yanımda beni çok seven kişi var diye :)

9.       Ebru Gündeş- Beyaz

Siz de en aydınlık yerin sevdiğinizin yanı olduğunu düşünüyorsanız bu şarkı ilk dansınız için güzel bir seçim olabilir. Mucize sevginiz için eşinizle dans ederken “karanlıktan korkmuyorum eskisi gibi senin yanın en aydınlık benim için demek için…” en doğru şarkı :)

10.   Nurettin Rençber- Aşk Sana Benzer

Bir nefes ki aşk sana benzer sözleri ile şarkının gerçek sahibini hatırlayalım. Tabii ki Nurettin Rençber… Sözleri ile sizi sizden alacak bu şarkı ile ilk dansınızı gerçekleştirebilirsiniz. Diğer alternatifler için listeye göz atabilirsiniz.




11.   Tarkan beni çok sev

12.   Mustafa ceceli hastalıkta sağlıkta

13.   Zekai tunca gülü susuz seni aşksız bırakmam

14.   Burcu Güneş Ben bir tek kadın sevdim

15.   Badem sen ağlama

16.   Özdemir Erdoğan pervane (bana ellerini ver)

17.   Zerrin özer her şey seninle güzel

18.   Ajda pekkan her yaşın ayrı bir güzelliği var

19.   Nükhet duru aldım başımı gidiyorum

20.   Feride hilal akın hakan tunçbilek gizli aşk

21.   Tarkan beni anlama

22.   Ravi incigöz- iki kalp

23.   Eylem aktaş yüreğimden tut

24.   Ezginin günlüğü delice zeytin

25.   Sertap erener aşk

26.   Yalın sesinde aşk var

27.   Göksel denize bıraksam

28.   Erkin koray seni her gördüğümde

29.   Seniha yankı seninle bir dakika

30.   Yalın bir bahar akşamı

31.   Tanju okan kadınım

32.   Seferad seni ne çok sevdiğimi

33.   İrem derici kalbimin sahibine

34.   İlyas Yalçıntaş olmazsa olmazımsın

35.   Çelik dilberim (İlyas yalçıntaştanda dinlenebilir)

36.   Kayahan seninle her şeye varım ben

37.   Yalın meleklerin sözü var

38.   Ayla ilk ve son aşkım sen olacaksın

39.   Yaşar bütün rüyalarım seninle

40.   Muazzez Ersoy samanyolu

41.   Sezen aksu hoş geldin

42.   Baha aşk yemini

43.   Mustafa ceceli gül rengi

44.   Levent yüksel med cezir

45.   Yalın onun yolu

46.   Alex aşk senin adın

47.   Kenan doğulu gel gelinim

48.   Kutsi ilanı aşk

49.   Cem adrian ben seni çok sevdim

50.   Rafet el roman seni seviyorum

Evlenecek Çiftlere 50 Türkçe İlk Dans Şarkısı Evlenecek Çiftlere 50 Türkçe İlk Dans Şarkısı Reviewed by ozgun bilge on Eylül 08, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.