.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

PTT'den Yurtdışına Kitap, Evrak Nasıl Ucuza Gönderebilirim?




Yurtdışına kitap, evrak gibi kg. mı çok tutmayacak bir şey mi göndermek istiyorsunuz?
Bu makalede bu gönderimi nasıl daha uygun göndermeniz gerektiği konusunda bilgileri bulabilirsiniz.

Öncelikle, kesinlikle PTT'ye küçük ebatlarda bir şey göndermek amacınız varsa "kargo" olarak gönderim yapmaya çalışmayın. Kargo bölümüne 150 sayfalık bir kitabı Fransa'ya ne kadara gönderebilirim sorusunu sorduğumda 61 tl cevabı aldım. Kendileri beni diğer şubeye gitmemi ve "küçük paket" olarak daha uygun gönderebileceğimi söyleyerek yönlendirdiler.

PTT şubesine (Kargo şubesi değil, genel şubeye) gittiğinizde koyacağınız evrakı göndermeniz için uygun ebatlarda zarf ile gitmeniz önerilir -çünkü zarf vermiyorlar-
Daha sonrasında yetkiliye "küçük paket ile kitap vs. ya da evrak göndermek istiyorum yurtşına" diyebilirsiniz. Ben 150 sayfalık bir kitabı 7 tl civarında bir ücrete Fransa Ales'e gönderdim uygun bir şekilde.

Kesinlikle kargo olarak değil, küçük paket olarak göndermelisiniz... Bu şekilde daha ucuza evrak veya kitap gönderimi sağlayabilirsiniz.
Kargonuz 7 iş günü ya da 10 iş günü içerisinde sahibine ulaşır... Kolay gelsin :)


PTT'den Yurtdışına Kitap, Evrak Nasıl Ucuza Gönderebilirim? PTT'den Yurtdışına Kitap, Evrak Nasıl Ucuza Gönderebilirim? Reviewed by ozgun bilge on Mart 04, 2016 Rating: 5

13 yorum:

  1. Küçük paket olarak kabul ediyorlar mı ki. Kitabimi küçük paket olarak yurt dışına göndermek istiyorum demem yeterli mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet eğer gönderiniz kitapsa ve yasaklı yayınevlerinden değil ise (önce bunun kontrolü yapılıyor) daha sonra küçük paket olarak yurtdışına gönderebilirsiniz. fakat ptt kargodan değil ptt postadan göndereceksiniz. Ptt kargoya giderseniz fiyat artıyor

      Sil
  2. Yurtdisi paket veya evrak gonderilerinizi en ucuz ve en hizli sekilde KargoGO.com ile gonderebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Gercekten tam aradığım sey cok yardimi oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim değerli yorumunuz için teşekkürler. işinize yaraması çok sevindirdi beni :))

      Sil
  4. Ben küçük paket göndereceğim abd ye ama 7 degil 20 degil 50 istiyorlar. Fransadan cokta uzak degil yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ptt kargoya gitmeyin mektup gönderdiğiniz yere gidin. genel şubelere. kargoya giderseniz yüksek istiyor. pttnin kargo kısmına değil evrak gönderdiğiniz kısma gidip küçük paket göndermek istiyorum diyin. tabii bu gönderdiğiniz şey evrak kitap gibi şeylerse

      Sil
  5. iyi gunler verdiginiz bilgiler icin tesekkurler ben azerbaycanda yasiyorum ve turkiye yayin evlerinden kitap alip azerbaycanda satmak istiyorum bazi yayin evleriyle iletisime gectim direct calisa bilecegimi fakat tasima surecini benim ayarlamam gerekiyormus ptt postayla ayarlana bilirmi yoksa baska yolu varmi yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PTT ile daha uygun olacaktır muhtemelen. Çünkü kitap hususunda diğer firmalara oranla daha uygundur. Ama ticari olarak bir işlem yapacaksanız işlem değişebilir. Bu konu hakkında yanlış yönlendirmek istemem ama Türkiye'den gelip alıp götürmeniz belki daha uygun olabilir iyi araştırmanızı öneririm.

      Sil
  6. Merhabalar
    PTT saydaınsmsa küçğm paket için hesaplama yaptom 50 TL ye kadar çıkıyor.

    Kştap 694 sayfa yapı kredi bankası yayınlarından.

    İran a göndereceğim.
    694 sayfa kaç gram bilemedim dirwk 1000 gram yani 1 kilo yzdımy 50 TL çıktı

    YanıtlaSil
  7. İran a 694 gramlık küçük paket hesaplamask yaptım.
    Kitabın ağırlığı 1kg vardır sanırım 50 tl çıktı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba pttnin kargo kısmından değil posta kısmından gönderirseniz daha uygun fiyata gönderebilirsiniz. iyi günler

      Sil

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.