.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

Çağrı merkezinde müşteri temsilcisinin yeri..



Sektörde 6 yılıma girdim.ve benim bildiğim şudur ki, çağrı merkezinde müşteri temsilcisinin hak edişi maaş-prim-ssk-ve yemek. Ama sektörel anlamda baktığımda son 2 senedir müşteri temsilcisi arkadaşlarımızın olması gerekenin dışında çalışmıştır ve çalışmak istemektedir.(%) yüzdelik hesapla müşteri temsilcisi çalıştırılmaz. Ben işveren olarak müşteri temsilcisine teklif götürüyorum arkadaşımız bana yüzdelik hesapla çalışacağını belirtiyor. Oldu gelsin ben çağrı alayım temsilci benim yerime baksın. Bu piyasa akışını bu hale getiren bazı yönetici ve çağrı merkezi sahipleridir. Bizzat meslektaşlarıma rica ediyorum.sizlerin temsilciye yüzdelik para vermeniz hakkınızdan fazla müşteriden para tahsil etmeniz anlamına gelir.bu durumunda dinizimiz ce yeri nedir biliyorsunuz. Ayrıca bu durum possları insanların çağrı sektörüne bakış açısını,datala rı vsvsvs gibi bizim işimizde önemli etken olan bir çok etkeni tehlikeye atmaktadır. Arkadaşlar yüzdelik hesapla çalışmak ,kartlı data aramaktır. Ve buda kaliteli temsilci yetişmesinde etkendir.bir temsilci maaş hak edişini alır ve prim için kota konulur o kota için doğru bir hırsla temsilci kendini işine ve çağrıya adapte eder ve itina ile legal bir şekilde satış rakamlarını yükseltir. Rica ediyorum ki tüm işveren arkadaşlarıma (%) yüzdelik hesapla temsilci çalıştırmayın hem kendi işyeriniz ,hem çalıştırdığınız temsilci için hemde sizden sonra ki iş arkadaşlarınız için. Yüzdelik çalışmak geçi çi yani alacağımı alayım sonra kapatayım düşüncesidir. Görüşlerimi dikkat te alıp hepimiz olması gerektiği şekilde sektörel anlamda iş akışımızı sürdürelim derim. Tşkler...........murat boz...
Çağrı merkezinde müşteri temsilcisinin yeri.. Çağrı merkezinde müşteri temsilcisinin yeri.. Reviewed by ozgun bilge on Şubat 13, 2016 Rating: 5

1 yorum:

  1. Çağrı merkezinde patronluk yapanların %75 i ,meslek olarak yapmadıklarından ve hayatı boyunca birkez dahi yöneticilik yapmadığından bu duruma getiriyorlar.Nedir bu dersek , rent a car sahibi çağrı merkezi acar ve bu çağrı merkezini yönetebilmek için vasıflı bir elemana ( sözde vasıflı) iş verir.diğeri ise sırf kısa süreliğine para kazanma diğeri ise 3 ay çağrı almış çok değil biraz parası,birazda arkadaş çevresi varsa ben neden yapmayayım demesi gibi...Katılan olur olmaz ama ben bu işi meslek olarak yaparken bu insanların yüzünden işimi bıraktım.Hiç birine hakkımı helal etmiyorum.

    YanıtlaSil

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.