.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

Çocuk Akademi Portalı Nedir? Çocuk Akademi Eğitim Seti Hakkında Bilgiler

 



Merhaba sevgili anne babalar…

Bu yazım sizlere. Bugün size çocuk akademi platformundan bahsetmek istiyorum. Bu yazımda sizlere Çocuk akademi platformu nedir, çocuk akademi eğitim seti nedir, çocuk akademi eğitim seti içerisinde neler var bunlar hakkında bilgi vereceğim.




Çocuk Akademi Portalı Nedir?

Çocuk Akademi; çocuk gelişim sürecinde çocuklarımızın gelişimine katkı sağlayacak ve bu sürecin anne ve babalar yani ebeveynler tarafından doğru yönetilmesini sağlayacak,  çocuğun aslında tüm yaşamının temelinin bu süreç olduğu gerçeğinden yola çıkılarak oluşturulmuş, çocuğun bu süreç içerisinde en güzel, en doğru ve en anlamlı biçimde bu süreci tamamlanmasına yardımcı olacak her türlü gelişimsel aracı, yöntemleri ve görüşleri desteklemeyi ve paylaşmayı kendine görev edinmiş bir çocuk portalına verilen isimdir.

Çocuk Akademi, her çocuğun ayrı bir birey olduğu gerçeğini aklından çıkarmadan, her yaş grubunun farklı öğrenme biçimlerine açık olduğunu bilerek her çocuğun hangi koşulda olursa olsun öğrenmeye olduğu kadar eğlenmeye, mutlu olmaya da hakkı olduğunun bilincinde olan ve bu anlayışla hareket eden bir portaldır. 

cocukakademi.com Nedir?

Bu platformun internet sitesinin adıdır. İnternet sitesine bu bağlantıdan gidebilirsiniz. 






Çocuk Akademi Eğitim Seti

Çocuk Akademi eğitim seti, her çocuğun farklı bir birey olduğu gerçeğini göz ardı etmeden,yaş gruplarının farklı öğrenme biçimleri olduğunu ve çocukların ne koşulda olursa olsun öğrenmeye olduğu kadar eğlenmeye de ihtiyacı olduğu bilincinde olarak hazırlanan bir eğitim setidir. Bu eğitim setleri her yaş grubuna ayrı şekilde hazırlanmıştır.

Çocuk akademi eğitim setinin 6-7 yaş grubunu sizler için inceliyorum. İçerisinde 10 tane etkinlik kitabı mevcut. Bu kitaplar Konsantrasyon ve Hafıza Geliştirme 1, Konsantrasyon ve Hafıza Geliştirme 2, Dinle ve Bul 1, Dinle ve Bul 2, Mantıklı Düşünme Egzersizleri, Sayılarla Oynuyorum, Seç ve Grupla, Bak Düşün Yap, Zihin Gelişim Becerileri, Görsel Kavrama Yetenekleri kitapları…

Bu kitaplar uzman çocuk psikologları ve oyun terapistleri eşliğinde hazırlanmış faydalı eğitim setleridir. 6-7 yaş grubu için özenle hazırlanan bu eğitim setinde 32 sayfalardan oluşan, 10 adet kitap bulunmaktadır. Her etkinlik kitabının içerisinde 15 adet etkinlik bulunmaktadır. 6-7 yaş grubu için hazırlanan bu eğitim setinde toplam 150 etkinlik bulunmaktadır. 22 farklı konsept barındıran çocuk akademi eğitim setinde çocuklarınız yeni kazanımlar edinecektir.

İçeriğinde bulup eşleştirme, odaklanıp seçme, eksik tamamlama, parça bulmaca, şekillerle tahmin, labirent, doğruyu gösterme, farklı olanı bulma, sayarak bulma, dikkatlice arama, düşünüp tahmin etme, sayılarla tahmin etme, sesleri bulma, aynısını bulma, tarif edileni bulma, anlatılanı bulma, saklambaç, yansıma bulma, sıralama, renkler ve şekiller, ayrıştırma, bağlantı kurma etkinlikleri bulunmaktadır. Aynı zamanda çocuğunuz eğitim setini tamamladığında verebileceğiniz eğitim sertifikası, eğitimi eğlenceye çeviren bir bulmaca materyali ve özel çantası ile birlikte gelmektedir.













İnstagram sayfası için @cocukakademi sayfasını ziyaret edebilirsiniz. 

Çocuk Akademi Portalı Nedir? Çocuk Akademi Eğitim Seti Hakkında Bilgiler Çocuk Akademi Portalı Nedir? Çocuk Akademi Eğitim Seti Hakkında Bilgiler Reviewed by ozgun bilge on Ocak 09, 2021 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.