.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

En İyi 10 Online Alışveriş Siteleri



Bu yazıda sizler için internetten online (çevrimiçi olarak) alışveriş yapabileceğiniz en iyi alışveriş sitelerini derledik.



1) Trendyol.com

www.trendyol.com adresiyle karşımıza çıkan trendyol, çeşitli markaları bünyesinde bulundurup çeşitli indirimlerle bu markaları sizlere sunan bir giyim online sitesi. Siteyi açtığımızda karşımıza çıkan SSL sertifasından dolayı, güvenli alışveriş seçeneğini size sunan avantajlı sitelerden bir tanesi. Giyimden, kozmetiğe her türlü alışverişinizi yapabilirsiniz.



2) Morhipo.com

Boyner A.Ş 'e ait olan https://www.morhipo.com/ adı altında bünyesinde çeşitli markalara yer veren Morhipo'da güvenli diyebileceğimiz online alışveriş sitesi. Ben özellikle spor ayakkabı indirimlerini takip edip, spor ayakkabıları alıyorum. Hatta bir keresinde aynı markanın aynı ayakkabısını kendi mağazasında daha pahalı olduğunu görünce çok mutlu olmuştum. Çünkü resmen yarı fiyatı indirimli almıştım. :)



3) N11.com

Giyimden ayakkabıya, elektronikten otomotive, mücevherden kişisel bakıma kadar tüm ihtiyaçlarınızı alabileceğiniz bir online alışveriş sitesi n11.com . Doğuş Planet Elektronik Ticaret ve Bilişim hizmetleri adına hizmet veren bu online alışveriş sitesinden bir çok kategoriden alışveriş yapmanız mümkün. Ben bu siteden kulaklık, bisiklet, french press gibi alışverişler yaptım. Gayet başarılı :)



4) Gittigidiyor.com

Yine bir çok kategoride online olarak alışveriş yapabileceğiniz, güvenilir, çok seçenekli, hızlı bir online alışveriş sitesi. Gitti gidiyor Bilgi Teknolojileri san. tic. a.ş'ye ait olan https://www.gittigidiyor.com/ adresinden teraryumdan düdüklü tencereye, bebek bezinden ayakkabıya, telefondan televizyona bir çok ürünü güvenli bir şekilde almanız mümkün.



5) Hepsiburada.com

Türkiye'nin en büyük online alışveriş sitelerinden biri olan hepsi burada'ya www.hepsiburada.com/ 'dan ulaşabilirsiniz. Yine extra indirimleriyle kitaptan, ev tekstiline, bilgisayardan oyun ve oyun konsollarına kadar bir çok kategoride alışveriş yapabileceğiniz güvenli hem de ürün değişimi yapabildiğiniz bir site.



6) Tozlu.com

Tozlu Tekstil A.ş'ye ait olan www.tozlu.com giyim konusunda hem uygun fiyata hem de hızlı bir şekilde ürün alabileceğiniz bir site. Gönderileriniz ptt kargo ile geliyor. Ve iadelerinizi de karşı ödeme ile teslim edebiliyorsunuz. İşin en güzel yanı da Tozlu. com İstanbul, Ankara , İzmir gibi çok büyük bir şirketin çok yönlü kuruluşu değil. Samsunda bulunan bir firmaya ait. Diğer şehirlerimizde de böyle e-ticarete atılmış firmalar nedense mutlu ediyor beni.




7) Patırtı.Com

2017'nin mart ayında kurulup şuan popüler olan ve gittikçede popüler olmaya başlayacak bir çevrimiçi alışveriş sitesi olarak bakıyorum ben patirti.com 'a. Muğla'dan hizmet veren bu online alışveriş sitesi yine beni varlığı ile mutlu eden bir giyim sitesi. Özellikle son zamanlarda belli ürünlerde 1 tl kampanyası yaparak adından oldukça söz ettiriyor.



8) Lizbon.Com

E-Moda Giyim San ve Tic. A.Ş  tarafınca hizmet verilen lizbon.com giyim üzerine alışveriş yapabileceğiniz hızlı bir site. Alışveriş yaptığınız günün ertesi hemen kargonuz size ulaşıyor. Ürünlerin kalitesi de son derece iyi. Deneyebilirsiniz.



9)Çiçeksepeti.com

Sevgililer gününde, doğum günlerinde, yıldönümlerinde imdadınıza yetişecek online çiçek siparişi, online hediye gönderebileceğiniz bir online site. Her geçen gün ürünleri biraz daha artıp çeşitleniyor. "Sizleri ne alacağım" derdinden kurtaran paketleri sayesinde rahatlıkla alışveriş yapabilirsiniz. Linkini buraya bırakıyorum. https://www.ciceksepeti.com/




10) Sahibinden.com

Ev kiralayıp satın alabileceğiniz, otomobil alıp elden çıkarabileceğiniz, İkinci el eşya satıp alabileceğiniz bir online platform olan https://www.sahibinden.com/ 'u atlamak olmazdı.




Sıralamayı en iyiden en kötüye yapmadığımız için en kötüden en iyiye doğruda yapmadık. Sadece alışveriş yaptığımız sitelerden memnun olduklarımızı bir başlık altında toplayıp e ticaret e olan önyargılarınızı yıkabileceğiniz bir kaç siteden bahsetmek istedik.

Bonus olarak:



Evidea.com

Aslında tek bir ürün konusunda sıkıntı yaşadığım için evidea.com'u listeye dahil etmeyecektim fakat önceki aldığım ürünlere haksızlık olur diye, en azından bonus olarak ekleyeyim dedim. Aldığım canvas tablonun bantlarını göndermemişlerdi. Bu nedenle dışardan aldığım bantlarda tabloyu tutmadı sürekli düştü durdu tablo elimde patladı. Tedarikçi firmadan kaynaklı olduğunu söylediler problemimi gideremediler. Daha önceki alışverişlerimde hiç bu durumu yaşamadım. Bayramda'da "bayramda küslük olmaz" adlı bir lokum kutusu gönderdikleri için kalbimi çaldılar. Yine alışveriş yapıyorum. Deneyebilirsiniz.

Linki  ekliyorum,


http://www.evidea.com/

Bir sonraki makalede görüşmek dileğiyle.




















En İyi 10 Online Alışveriş Siteleri En İyi 10 Online Alışveriş Siteleri Reviewed by ozgun bilge on Mayıs 14, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.