.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

Hz. Muhammed'in Taif'teki Duası



Hz. Muhammed tebliğde bulunmaya Taif’e gittiğinde Taif halkı tarafından hakaretlerde bulunulmuş ve kendisine taş atarak karşılık verilmişti ve Hz. Muhammed’in mübarek ayakları kanatılmıştı. Bunun üzerine Cebrail as gelip eğer Hz. Muhammed dilerse, Taif’in iki tarafındaki dağları Taif’in üzerine yıkmayı teklif etmiş fakat Hz. Muhammed bunu kabul etmemişti. Kendisini taşlayanlara beddua etmeyen peygamber haklarında duada bulunmuştu. İşte bu duayı sizlerle paylaşmak istiyorum.

HZ. MUHAMMED'İN TAİF'TEKİ DUASI

"Ey Allahım!
Gücümün zayıflığını, tedbirimin azlığını, halkın nazarında zavallı ve hor görülüşümü, sana arz ve şikâyet ediyorum!
Ey merhametlilerin en merhametlisi!
Sensin, zayıf düşenlerin Rabbi!
Sensin, benim Rabbim!
Sen, beni kime; sana uzak olan ve beni gördükçe bana sert ve kaba davranan kimseye mi bırakıyorsun? Yoksa dâvamda bana üstün kılacağın düşmana mı bırakıyorsun?
Eğer sen bana gazaplı değilsen, başıma gelenlere hiç gam çekmem! Fakat senin esenlik ve rahmetin, benim için gazabından daha hoştur.
Senin benim üzerime gazabını indirmenden yahut öfkenin üzerimde yerleşmesinden senin Yüzünün (Zatının) nuruna sığınırım! O öyle bir nurdur ki, karanlıkları aydınlığa boğar, dünya ve âhiret işlerini düzene koyar.
Her şey senin rızan içindir ve bütün güç, kuvvet de sende, senin elindedir!"


Âmin
Hz. Muhammed'in Taif'teki Duası Hz. Muhammed'in Taif'teki Duası Reviewed by ozgun bilge on Aralık 11, 2013 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.