.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

Darbe alınca neden nefessiz kalırız?





Yanıt : diyafram yüzünden.
Göbek deligi ile kalp arasındaki bölgeye alınan darbe diyaframda geçici felce neden olabilir.  Bunun nedeni ise darbenin solar pleksus denen bolgeyi etkilemesidir. Bu bolge midenin arkasında diyaframin hemen altındaki yogun bir sinir hücresi kümesidir. Ayni zamanda çölyak pleksus diye de bilinir. Diyaframiniz felce ugrayinca nefes alamaz malum kivranma durumuna gecersiniz.
Darbe alınca neden nefessiz kalırız? Darbe alınca neden nefessiz kalırız? Reviewed by ozgun bilge on Ocak 16, 2016 Rating: 5

2 yorum:

  1. Merhaba dün sabah göğüs altıma mideme ağır bi tekme darbesi aldim resmen bir dk falan nefes alamadım ölüyorum sandım nefes alıp konuşamadım sonra nefes almaya başladım şuan 24 saat geçti ve hala nefes alırken midemde ağrı var konuşurken öksuruken ve hatta nefes alırken bile hala ağrım.var cidii bişey olabilir mi doktora gtmelimiyim nolur acil cevap

    YanıtlaSil

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.