.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

İçinde İstanbul Geçen Şarkılar




Hemen hemen her şairin mutlaka İstanbul’la ilgili bir şairi vardır. Çünkü İstanbul o kadar büyüleyicidir ki, onu gören herkes bu şehrin müptelası olur. Bir daha görmek, bir daha gezmek ve İstanbul gibi sevilmek ister. İstanbul hakkında yazılan şiirler kadar yazılan şarkılar da vardır. Bu makalede size içinde İstanbul geçen şarkıları derleyip paylaşmak istedim. İşte içinde İstanbul geçen o güzel şarkılar…

DUMAN İSTANBUL
EZGİNİN GÜNLÜĞÜ İSTANBUL
SEZEN AKSU İSTANBUL İSTANBUL OLALI
ÜMİT BESEN İSTANBUL SOKAKLARI
MÜNİR NURETTİN SELÇUK SANA DÜN TEPEDEN BAKTIM AZİZ İSTANBUL
ERKAN OĞUR NEDEN GELDİM İSTANBULA
ZÜLFÜ LİVANELİ İSTANBULU DİNLİYORUM GÖZLERİM KAPALI
BU SABAH YAĞMUR VAR İSTANBULDA
MİRKELAM İSTANBUL BEYOĞLU
EDİP AKBAYRAM BEKLE BİZİ İSTANBUL
ÜSKÜDARA GİDERİKEN (KÂTİBİM)
GÖKTAN İSTANBULDAN KIZ MI ALINIR
EMEL SAYIN KIZ SEN İSTANBULUN NERESİNDENSİN
TEOMAN İSTANBULDA SONBAHAR
YAŞAR KURT İSTANBUL
KESMEŞEKER İSTANBUL İSTANBUL
ŞÜKRİYE TUTKUN YÂRİM İSTANBULU MESKEN Mİ TUTTUN
MELİKE DEMİRDAĞ ŞİMDİ İSTANBULDA OLMAK VARDI
GRUP GÜNDOĞARKEN İSTANBUL SENSİZ
AHMET KAYA ADA SAHİLLERİ
MAVİ SAKAL İSTANBUL
PİNHANİ İSTANBULDA
DÜŞ SOKAĞI SAKİNLERİ İSTANBUL AKŞAMLARIM
ŞEBNEM FERAH İSTİKLAL CADDESİ KADAR
PAMELA İSTANBUL
EFLATUN GÜNAHLAR İŞLİYORUM
NURETTİN RENÇBER İSTANBUL
ERDEM ERGÜN İSTANBULDA
TUNAY BOZYİĞİT YAKASIZ İSTANBUL

İçinde İstanbul Geçen Şarkılar İçinde İstanbul Geçen Şarkılar Reviewed by ozgun bilge on Aralık 05, 2013 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.