.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

Umut Okulu Projesi


Bir projeden bahsetmek istiyorum size, İstanbul Teknik Üniversitesi’nin önayak olduğu bu projenin adı; “Umut Okulu Projesi”

Umut Okulu Projesi, İstanbul Teknik Üniversitesi-Gönüllülük Kulübü’nce gerçekleştirilen İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü, öğretim üyeleri, öğrencileri ve çeşitli firmaların da katkıda bulunduğu, Türkiye’nin çeşitli bölgelerindeki birleştirilmiş köy okullarına yardım yapmayı hedefleyen bir projedir. Eğer sizlerde bu projede çorbada bizim de tuzumuz olsun derseniz yapmanız gereken şeyler çok basit.  Elinizde kullanıma hazır olan kırtasiye malzemelerini, ilkokul düzeyindeki roman ve hikâye hitaplarını, faydalı bilgileri içeren ansiklopedileri, az kullanılmış ya da yeni üniversiteye giriş kitaplarını, okul araç- gereçlerini, oyuncakları, giyime müsait olan kıyafetleri, çocuklara uygun olan oyunları, ayakkabıları ve -önümüzdeki kışı da göz önünde bulundurarak kışlık mont, kaban, kazak ve botları-  İstanbul Teknik Üniversitesi ile anlaşmalı kargolara teslim edip İstanbul Teknik Üniversitesi’ne gönderebilirsiniz…

İşte sizlerden yardım bekleyen okullarımızın isimleri;

1. Karamanlı Sarılar İlköğretim Okulu / KAHRAMANMARAŞ
2. Arakonak İlköğretim Okulu / BİNGÖL
3.Belen İlköğretim Okulu /DİYARBAKIR
4. Viranşehir Nohut İlkokulu/ ŞANLIURFA
5. Aslanapa Yalnızsaray İlkokulu/ KÜTAHYA
6.Salıpazarı İmamhatip Ortaokulu/ SAMSUN
7.Ulukent Şehit Öğretmen Ayşe Konakçı İlköğretim Okulu/DENİZLİ
8.Keçeli İlköğretim Okulu/BİTLİS
9.Mahmutlar Kılıçarslan İlkokulu/ANTALYA
10. Polatoğlu İlkokulu /VAN
11. Ahlat Ovakışla / BİTLİS
12. Doğanyurt Köyü İlkokulu/ HAKKÂRİ


İstanbul Teknik Üniversitesi Gönüllülük Kulübünün başlattığı ve yürüttüğü bu güzel kampanyada sizde yer almak istiyorsanız detaylı bilgilere ;
 “ www.gonullu.itu.edu.tr/projeler/umut-okulu ” adresinden ulaşabilirsiniz. Facebook’tan “https://www.facebook.com/umutokulu” adresini beğenerek, Twitter’dan “https://twitter.com/UmutOkulu” adresini takip ederek , umutokulu@gmail.com adresine mail göndererek ya da  0506 932 64 27 telefon numarasını arayarak  hem projeler hakkında bilgi edinebilirsiniz hem de destek olabilirsiniz.
Cumhuriyetimizin kurucusu ve önderi Mustafa Kemal Atatürk’ün

“Küçük hanımlar, küçük beyler!
Sizler hepiniz geleceğin bir gülü, yıldızı ve ikbal ışığısınız.
Memleketi asıl ışığa boğacak olan sizsiniz.” diye seslendiği bu minik yürekleri kitapsız bırakmayalım. Bırakmayalım ki geleceğin gülleri, yıldızları ve ikbal ışıkları olarak memleketimizi ışığa boğsunlar… Yardımlarınızı bekliyoruz.
Umut Okulu Projesi Umut Okulu Projesi Reviewed by ozgun bilge on Aralık 03, 2013 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.