.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

Eski Sevgilinin Evlenmesinin Ardından Ne Yapmalyız? Ne Yapmamalıyız?

Eski sevgilinin başkası ile evlenmesi…

 

Belki bu konu benim için en zor konulardan biri olacak. Bu durumu yaşamış biri olarak bir nebzede olsa belki benimle aynı durumda olan kişilere biraz yardımcı olma umudu taşır diye bu makaleyi yazacağım.

Uzun soluklu ilişkilerin herkes mutlu sonla biteceğine inanır. Ben de öyle inanlardan biriydim. Öyle masalsı bir düğün vs. hiç hayal etmemiştim sadece ömrümün geri kalanına onun eşlik etmesi fikri ve umudu bana yetiyor da artıyordu bile. Sade bir nikâhta olurdu benim açımdan hiçbir sıkıntı yoktu. Sonra hayatımda bazı şeylerin allak bullak olduğu bir dönemde bir ayrılık vakasının ardından yine barışılır nasılsa ümidi ile çokta üzerine gitmedim. Gururum da ağır basıyordu açıkçası. Ama bu sefer dönüşü yokmuş gidilen yolların, bu son ihtimalmiş bizim için bilemedim göremedim. Sonra başkası ile evlendiği haberini aldığımda dünyam yıkılmıştı. Hastalandım, hastanelerde geçti birkaç günüm. Hiç beklemediğim yerden gol atmıştı bana hayat. Ağladım, ağladım, böğüre böğüre ağladığımı bilirim. Çok sordum kendime nasıl olurdu, bu nasıl bir kâbustu, kâbus olması umudu ile çok uyudum uyandım ama değildi. Düğünde fotoğrafını da gördüm, gülüyordu… Bana baktığı gibi gülüyordu ve bu beni öldürüyordu.

 

Yemeden içmeden kesimle yada daha fazla yeme atakları, duygusal boşluk, hayatta en sevdiğin insanı kaybetmenin ve artık bir daha şansınızın olmadığını görmek nefesini kesiyor insanın inanın biliyorum. Neler hissettiğinizi, ne yaşadığınızı biliyor ve o yollardan bende geçtim bu yüzden benim yaptıklarımı yapmamanızı istiyorum. Bunları sizlere söyleme gereksinimi hissediyorum ve her şeye rağmen atlatabileceğinizi umut ediyorum.

Çünkü eminim ki sandığınızdan daha güçlüsünüz ve kaderin önüne geçemiyorsunuz.

 

Peki bu “kara haberi” duyduğunuzda ne yapmalısınız ya da yapmamalısınız…

1.       Öncelikle onunla irtibatınızı sonsuza kadar kesin

2.       Size onu hatırlatan kişilerle muhabbet etmeyin, böyle kişiler ortak arkadaşlarınız bile olsa sizi seviyor olamazlar. Sizi seven bu zor zamanınızda size destek olan kişilerdir. Özellikle ailenizin size destek olmasını isteyin

3.       Eğer konuşmak istemiyor içinize atıyorsanız da tanımadığınız veya yeni tanışacağınız uzman bir doktordan destek alın

4.       Onu hatırlatan eşyalardan kurtulun

5.       Onu hatırlatan şarkıları dinlemeyin

6.       Kiminle evlenmiş adı neymiş ne iş yapıyormuş gibi soruları kendinize sorup stalk yapmaya kalkmayın

7.       Geçmişte güzel şeyler yaşadığınız bu insanı sonsuza kadar affedin ve ağırlıklarınızdan kurtulun

8.       Kendinizi yalnız bırakmayın kalabalık ortamlarda bulunun

9.       Kendinize hobi edinin, işinize odaklanın

10.   Çivi çiviyi söker anlayışı çok yanlıştır bu nedenle bir dönem kalbinizi nadasa bırakın

 

Emin olun hayatta her şeye alışıyor insan. Unutmasa da alışıyor. Dua edin. Affedin. Kendinizi özgür bırakın. Ağlamak istiyorsanız ağlayın gülmek istiyorsanız gülün. Ama hayata dair inancınızı ve umudunuzu asla kaybetmeyin. Tünelin ucunda aydınlık elbet olacaktır.

 


Eski Sevgilinin Evlenmesinin Ardından Ne Yapmalyız? Ne Yapmamalıyız? Eski Sevgilinin Evlenmesinin Ardından Ne Yapmalyız? Ne Yapmamalıyız? Reviewed by ozgun bilge on Mayıs 22, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.