.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

Yurt İçi Kargo Şubeleri Teslimat Yapmıyor!



Merhabalar,

Sürekli internet üzerinden alışveriş yapanların en büyük sorunudur Yurt İçi Kargo.

Ne yazık ki internetten alışveriş yaptığınız site Yurtiçi Kargo ile anlaşmalıysa vay halinize. Neden mi ? Çünkü "geldik sizi bulamadık gelin şubeden kargonuzu alın" yalanları asla ama asla bitmiyor.

www.kitapyurdu.com'dan kitap siparişi verdiğim zamanlardan aşinayım bu sorun ile.
Kesinlikle kitap sitesi ile ilgili bir problemim olmadı teslimat sorunum ile ilgilenildi kitapyurdundan sipariş verebilirsiniz. FAKAT KESİNLİKLE YURT İÇİ KARGO yerine diğer kargolara extra ücret vererek sipariş verebilirsiniz en azından şube şube kargo peşinde dolaşmaz kargonuz ayağınıza kadar gelir.

Şehir merkezine dahi kargo getiremeyecek kadar acizler. Kaç oldu aynı problemi yaşadım. En son Boynerden 200 tl'ye yakın alışveriş yaptım. Ama şubeye gelip alacaksınız dediler. Ben böyle bir saçma kargo şirketi görmedim. Çalışan insanların alışveriş yapmaya vakti olmadığı için internetten alışveriş yapıyor. Ben şube şube kargo peşinde dolaşacaksam gider mağazadan alırım daha iyi. Boyner'de sağolsun ilgineceğim dedi iki gün oldu hala dönüş yok ben kargoyu gidip aldıktan sonra ne anlamı var.

Boyner gibi bir firmanın Yurt İçi Kargo ile çalışmasını kınıyorum. Teslimat konusunda başka alternatifler olmadığı sürece kesinlikle bir daha alışveriş yapmayacağım. Sizlere de tavsiye ederim.





Yurt İçi Kargo Şubeleri Teslimat Yapmıyor! Yurt İçi Kargo Şubeleri Teslimat Yapmıyor! Reviewed by ozgun bilge on Mart 11, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.