.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

Denebunu.com Şubat Kutusu

Merhaba,

Denebunu.com 'u hiç duydunuz mu bilmiyorum. Ama ben de tanışalı yaklaşık bir ay oluyor. Ücretsiz üyelik sistemi ile kaydolabildiğiniz bu sitede, profilinize uygun deneme boy ürünler size kargo ile gönderiliyor ve denem fırsatı bulabiliyorsunuz.

Ben de ocak ayında üye oldum ve şubat ayında kargoyu hemen kaptım :)


İşte denebunu.com şubat kutusunda çıkan deneme boy ürünlerim bunlar...

Perwoll Bakım & Onarım, Lifita Yulaf Gevreği 210 Gr Ballı Tahıl Halkaları, bioderma sensibio h2o...

Ayrıca perwoll'ün bir küçük buzdolabı çerçevesi, sevgililer günü mesajı ve mac indirim kuponu da bunların arasında.

Yapmanız gereken tek şey bu ürünleri deneyip yorumlamak...

Perwoll Bakım & Onarım 'ı denemesi için hemen anneme verdim, denemiş memnun kalmış ki markete çıktıklarında hemen almış bir tane.

Lifita Yulaf Gevreği 210 Gr Ballı Tahıl Halkaları ise lezzetliydi. Özellikle yuvarlak olanlar çok lezzetli.

 bioderma sensibio h2o'yu ise 2 kez kullandım etkileyici bir temizleme sağlıyor.

Bakalım mart kutusuna yetişebilecek miyiz. Şubat kutusunda çok eğlendim. Sizler de denebunu.com a üye olup takip edebilirsiniz.



Denebunu.com Şubat Kutusu Denebunu.com Şubat Kutusu Reviewed by ozgun bilge on Mart 06, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.