.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

İnsanın Üzerine Tükürülmesi mi Yoksa İşenmesi mi Sağlıklıdır?




Tıp fakültesinde kişinin bir doktor olarak kendisini karşı karşıya bulabileceği vücut salgılarını konu alan özel bir ders verilmiyor. Oysa insanın üstüne öksürüleceğini, tükürüleceğini ve hatta işeneceğini keşfettiği zamanki hali gerçekten acı oluyor. Bütün doktorlar çeşitli zamanlarda envai tür vücut sıvısıyla sulanmıştır.



Acil serviste geçirdiğim muhteşem gecelerden birinde bir hemşirenin çığlıklar attığını duydum. Yanına gittiğimde onu, kendisinden geçmiş bir sarhoşun yere düşmesini engellemeye çalışırken buldum. Adam ufak tefek biri değildi. Üstelik kendinden geçmiş birinin ağırlığı da kolay başa çıkılabilir türden bir ağırlık sayılmaz. Adamı yeniden sedyeye yatırmanın tek yolu onu arkadan kavrayıp hasta üstümde olduğu halde kendimi sedyeye doğru atmaktı. Basit iş. Sonra da adamı yan döndürebilirdim. Ancak kendisinin beni, sedyeye değdiğimiz anda yatak lazımlığı olarak kullanacağını hiç hesaplamamıştım.



Tabi ki, bu iğrenç bir durum ama üstüne işenmesimi yoksa tükürülmesinimi tercih edersin derseniz ben işenmesini seçerim. Hayır öyle bir fetişim olduğundan değil. Normalde idrar sterildir. İçinde sıvılar, tuz ve atık maddeler vardır ama bakteri, virüs ya da mantar barındırmaz. Kokusu çok iç açıcı olmasa da, tükürükten kesinlikle daha temizdir. Tükürükte bol miktarda bakteri bulunur ve bu yüzden de pistir.



T
İnsanın Üzerine Tükürülmesi mi Yoksa İşenmesi mi Sağlıklıdır? İnsanın Üzerine Tükürülmesi mi Yoksa İşenmesi mi Sağlıklıdır? Reviewed by ozgun bilge on Ağustos 01, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.