.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

Ethem Sancak Kimdir?



Ethem Sancak 1958 yılında Siirt’de dünyaya gelmiş Türk iş adamı’dır.  İlk ve orta eğitimini Siirt'te tamamlamış olan Ethem Sancak İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi'ni tamamlamıştır. 1976 ile 1978 seneleri arasında gazetecilik yapan Ethem Sancak ilerleyen senelerde ticarete atılmıştır. 1987 senesinde Es Ecza Deposu’nu kuran Ethem Sancak 19289’da Esko Itriyat’ı, 1993 senesinde Hedef Ecza Deposu’nu kurmuştur. Halen Hedef Alliance Holding’in yönetim kurulu başkanı olan Ethem Sancak, 2006 ile 2010 seneleri arasında Brezilya İstanbul Fahri Konsolosu olarak görev yapmıştır.


 Birçok girişimcilik ödülleri alan Ethem Sancak, Fuat Sezgin’le kurmuş oldukları Fuat Sezgin İslam ve Bilim Tarihi Araştırmaları Vakfı’nın Yönetim Kurulu Başkanlığı yapmaktadır. 2004 ile 2010 seneleri arasında Türkiye Ecza Depocuları Derneği Yönetim Kurulu Başkanlığı yapan Ethem Sancak 2007 ile 2008 seneleri arasında TÜSİAD Yönetim Kurulu Üyeliği ve Sosyal İşler Komisyon Başkanlığı görevlerini yapmıştır. Şuan İstanbul Modern Sanat Müzesi Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığını, İstanbul Kültür Sanat Vakfı Yönetim Kurulu Üyeliğini, TEGV Yönetim Kurulu Üyeliğini, ERG Yürütme Kurulu Üyeliğini, Tüm Süt, Et ve Damızlık Sığır Yetiştiricileri Derneği Kurucu Üyeliğini, TESEV Mütevelliler Kurulu Üyeliğini yapan Ethem Sancak aynı zamanda Darüşşafaka Cemiyeti Yüksek Danışma Kurulu Üyeliğini, ve Ak Parti Genel Merkez Parti İçi Demokrasi Hakem Kurulu üyeliğini, Okan Üniversitesi Danışma Kurulu üyeliğini yapmaktadır. Evli ve 3 çocuk babasıdır.
Ethem Sancak Kimdir? Ethem Sancak Kimdir? Reviewed by ozgun bilge on Mayıs 02, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.